Pages

torsdag 1 oktober 2009

Så jäkla stolt!

Andra invägningen idag och jag mår toppen! Skuttade därifrån på lätta steg och känner mig stolt och lycklig! Fy fan vad duktig jag är, rent ut sagt!
Sen förra torsdagen har jag gått ner 1,7 kilo. På en vecka har jag alltså lyckats gå ner nästan två kilo, trots att jag ätit upp en påse Tyrkisk Peber (fast jag uttalar det förstås Turkisk peppar, som de allra flesta), två kanelsnäckor och druckit en halv flaska rosévin. Hemligheten? Sparade points, snabba powerwalks och istället för att äta upp hela påsen med TP så har jag bara ätit några karameller per dag. Godiset räcker längre, och pointsen blir färre.

Ni tycker kanske att jag är tråkig och så i min blogg numera, men jag har ett krig mot kilona, och måste givetvis berätta om mina framsteg! Kan bara hoppas att ni gläds åt min lycka. :]


anna_signatur

3 kommentarer:

daggdroppe sa...

Jag vet hur svårt det är att få bort kilona så jag är jätteimpad!

Hogrelius sa...

Nej,det är inte tråkigt att läsa. ett bra sätt att tala om vad som händer. Bra !!

Carin sa...

Du är så himla duktig. :) Fy fan vad bra du är!! Jag önskar jag vore lika duktig som du då jag verkligen behöver gå ner i vikt, men jag har svårt att hitta motivationen. Det är så svårt att ändra vanor, och det är mycket skönare att ligga i soffan än att gå ut på en promenad. ;) Men nu har jag faktiskt skaffat mig en träningskompis så jag kommer att komma igång, nångång. :P