Pages

tisdag 3 november 2009

Uppdateringar om livet.

Hej allesammans!

Det är ett lugnare tempo i min blogg numera. Det beror på att det händer fantastiskt mycket i mitt liv just nu, och bloggandet får faktiskt komma i både tredje och fjärde hand.
Igår började jag en ny kurs som heter Informationssökning och omvärldsanalys. Det låter kanske inte så roligt, men faktum är att det verkar väldigt intressant! Vi får väl se om jag säger samma sak om två veckor. ;]

Isadora utvecklas i så snabb takt att jag inte riktigt vet var jag ska börja! Jo, nu vet jag. :]
De senaste månaderna har hon pratat mer och mer i två ords-meningar men igår lossnade det ordentligt och sedan dess har hon sagt flera stycken tre ords-meningar! Det började tydligen på dagis att hon hade sagt till sin ena fröken, Pia, "Isadoras mamma skolan" - alltså att jag var på skolan! Helt otroligt. :D
Haha, i morse var hon jätteroligt. Medan jag gav henne frukost var Robin på toalett och då vänder sig ungen till mig och säger "pappa bajsa pottan". HAHA!! :D
Helt otroligt vad som kan komma ut ur henne. Lilla älsklingen som inte är så liten längre. Snart två år gammal och jag förstår ingenting. Vad hände? Var tog tiden vägen? Min lilla bäbis har blivit en smart, rolig liten människa som älskar att leka bland löven, åka bil, hjälpa Doris och Dante med kläderna (hennes favoritdockor) och kramas med barnen och fröknarna på dagis.
Nicke Nyfiken är det roligaste som finns, förutom Molly förstås! Bilar, speciellt lastbilar, och bollar är de roligaste leksakerna som finns. Hon älskar rosa kläder men leker som en hel armé av pojkar. Underbart! :D

Här är bilder på lilla underverket.





anna_signatur

1 kommentar:

camillasnyahem.wordpress.com sa...

Den kursen har jag läst, fast på HB. Verkligen intressant!