Pages

måndag 4 januari 2010

Finanskrasch.

Min dag består av att sitta med det allra sista om finanskraschen, sen har jag gjort klart min del. Yäy! Sen är det bara att vänta på att mina gruppmedlemmar skickar sitt material till mig eftersom jag är den som tagit på mig uppgiften att korr-läsa och göra snygg layout. Är man textare så är man. ;]
Tänk lite extra på mig idag!

För övrigt har jag sovit som en kratta i natt. Somnade inte förrän vid 1-2 nångång i natt, sen vaknade jag en gång i halvtimmen fram till 6 då Isadora började babbla en massa. Lät henne vara och hon somnade om efter en halvtimme. Precis när jag somnat så ringde klockan givetvis!
de håller på att bygga om köket på Isadoras dagis och öppnar inte hennes avdelning förrän på torsdag. Under tiden får barnen vara på ett annat dagis men ingen av hennes fröknar är där så vi har fått barnvaktshjälp av Robins pappa. Han får ha henne några timmar medan jag pluggar och Robin jobbar. Jättebra att han kunde ställa upp!

anna_signatur

2 kommentarer:

Denise sa...

Gud vilken snäll farfar!!! Vi sitter med samma sak- layout. Ska lämna in projekt med kartor mm. Mkt pill, hoppas vi blir nöjda båda två!

miian sa...

hihi men söta du inte ha ångest.Det var DÅ nu är NU ;)
seså =)

SKönt att du fått lite gjort idag och att ni lyckats lösa barnvakt,sköönt att ha nära och kära som stället upp.kramkram