Pages

fredag 22 januari 2010

Fredag!

Äntligen kan jag uppskatta fredagar igen! Den senaste månaden har jag ju varit hemma nästan hela tiden, men nu när skolan börjat igen och tagit fart så är fredagar härliga! :]

Igår gjorde jag och Emilia något vi aldrig gjort förut. Skrev vårt PM till ex-jobbet som börjar om nån månad! Hoppas och håller alla tummar och tår för att vi blir godkända. Tyckte själv att vårt PM blev skitsnyggt både layout-mässigt och innehållsmässigt. Men det är bara att se vad koordinatorn säger. Håll tummarna för oss!

I morgon kommer mamma, Tim och pappa hit för att fira Isadora i efterskott. Pappa låg ju sjuk och mamma jobbade den helgen vi hade kalas men Isadora bryr sig som tur är inte så mycket ännu. ;] Hon blir dock lite bortskämd med att få presenter och fika tre helger i rad, hehe. Plus att hon fick presenter och fika i onsdags när Pethra och hennes fina familj var här.

Nu ska jag göra lite nytta genom att klä på mig, och sen gå och äta tacobuffé. Mums!

Ha en riktigt härlig helg allesammans!

anna_signatur

1 kommentar:

Elin sa...

Hade ni en bra helg? :)

Kramar!