Pages

lördag 30 januari 2010

Helg!

Nu tar vi helg och myser till det lite extra. Idag åker vi ut till Kvicksund och spenderar lite kvalitetstid tillsammans med hela familjen Ahlin-Jonsson-Jarl-Fors. :D
För maten står jag och Robin så nu har vi planerat både middag och dessert. Ska bli spännande att se hur det mottages, men det ska nog gå bra. Blir extra spännande med desserten, för receptet fick vi tag i nu på morgonen och har alltså aldrig gjort. Jag berättar mer om det senare, för jag vill inte riskera att mina svärföräldrar och svägerskor ska se det innan de får smaka. :D

Fick mail från MdH nyss om att jag blivit antagen till en kurs som jag stått reservplacerad till. Konsumentpsykologi heter kursen och verkar oerhört spännande, men olyckligtvis måste jag tacka nej. Dels för att den krockar med ljud- och ljusdesign som jag läser just nu och älskar och dels för att jag då skulle läsa 150% den här terminen och det funkar inte när man ska göra sitt ex-jobb. Men trist känns det!

Oh well, ha en riktigt härlig helg allesammans! Det ska jag ha. ;]

anna_signatur

1 kommentar:

Matte sa...

Det blir nog jättebra! ;D Ses snart