Pages

söndag 3 januari 2010

Smaskigt inlägg.

Till Miia som verkade eftersöka smaskiga detaljer. ;]

Miia är alltså en väldigt fin tjej som bor nere i Kristianstad med sambo och en liten Lowa, tre veckor äldre än Isadora. Hon är även lillasyster till en väldigt fin tjej som heter Emelie. Emelie och jag umgicks i samma gäng när jag var tillsammans med L. Ni vet, killen jag var tillsammans med i nästan 5 år.
I alla fall så var det som så att L och Miia hade haft ihop det innan jag och L blev tillsammans. Inget seriöst direkt, men som 19-åring var jag väldigt osäker och människor kunde gå mig på nerverna. Miia var i mina ögon en.. ehh, bitch (FÖRLÅT!!). Varför minns jag inte ens längre, haha. Hon är ett år yngre än mig och jag försökte väl hitta massa anledningar till att inte gilla mig. Till mitt försvar kan jag meddela att hon inte var speciellt trevlig de gånger vi faktiskt möttes på nån fest! :P

Till sist kom det då en fest där vi båda var, vi var en aaaaning onyktra och det hela slutade med att hon, jag och en av hennes kompisar (Pernilla?) försvann från hemmafesten och gick ut tillsammans. Har för mig att jag sa till L att "jag kommer snart!", haha. Den kvällen blev vi vänner och jag tror att vi båda förstod att vi inte var så hemska som den andra trott.

Ni vet hur tjejer i den åldern kan bete sig. Totalt orationellt! Är väldigt glad att vi blev vänner till sist så att jag nu kan få följa hennes liv och vardag genom hennes blogg (miian.blogg.se - men ni måste fråga henne om lösen).

Så, Miian - nu kan du få återge din sida av historian! ;]

anna_signatur

2 kommentarer:

Emelie sa...

*hihi*
Kul, det där kom knappt jag ihåg, *fniss*
KRAM!!!

miian sa...

haha ja du vad säger man?
Du ahr då bra minne du :P
Det jag minns är väl ungefär att jag tyckte du var en dryg brud som inte verkade må alls bra,och jag fullkomligt hatade din dialekt mohahaha!

Att du blev tillsammans med L var ju bara bra,då slapp ju jag *mohaha*
JAg tror du hade ställt in dig på HAT och framförallt på att inte jag diggade dig.

Men det värsta var nog ändå den där Sweetmattias grejen du gjorde mot mig och hmm Sofie!? den tog priset av allt..oh vad jag hatade dig-LÄNGE!!
HaHa tur man växer upp!
Kram på dej!