Pages

tisdag 23 februari 2010

Barnsäng

Isadora har börjat bli för stor för sin spjälsäng. Hon får upp ena benet på kanten, så det är väl inte lång tid kvar innan hon lyckas drulla ner. Alltså är det dags att köpa en säng - en riktig säng! Hjälp, det betyder ju att ungen kommer att springa upp om nätterna och leka, busa och hitta på massa hyss! Hur blev hon så stor? När hände det? Oj oj..

Min mamma sa innan jul att när det var dags så skulle hon bistå med pengar som en julklapp, så jag antar att vi ska ta oss en tur till IKEA. Har faktiskt inte hittat nån bra barnsäng någon annanstans! Det står mellan dessa:







Vilken tycker ni? Jag är barnsligt förtjust i nummer 1!
anna_signatur

9 kommentarer:

Pethra sa...

Nummer tre tyckte jag var superfin! =)

Hogrelius sa...

Nr 3 för min del!

Ewa sa...

Nummer ett eller fyra. Beroende på vilken stil man föredrar. Båda är charmiga!

miian sa...

ohhh kul att ni ska byta säng.
Jag ville haft nr.1 till Lowa,tyckte dock att den var väldigt låg när vi kom och skulle ha den.
jag älskar träsängarna,lite sådär gammalt på nåt vis.
Lowa har en gammal utdragssäng i trä,vitmålad.
Mys!

Vi bytte Lowas säng när hon var 1år så hon har nog inte vetat bättre än ligga kvar om nätterna ;)
Det positiva är att hon kommer in när hon vaknar och man slipper vakna av illtjut från andra rummet =)

Hoppas ni hittar nån bra!
Kram

Emily sa...

1 eller 3! :)

Faster Lisa sa...

Jag gillar den tredje, fast helst i någon annan färg - gick in på Ikeas hemsida och kollade och jag tyckte den vita och den röda var finare :)

Carin sa...

Men nummer ett såklart!! :D

daggdroppe sa...

Sällar mig till dem som röstar på nummer tre även om ettan är väldigt fin också.

Denise sa...

Är alla Växa-sängar? Jag tycker nr 3, den håller i längden. Hon KAN ju bli en riktigt pojkflicka som avskyr rosa.. inte så kul då =(