Pages

onsdag 10 februari 2010

*host host*

Jag är ruskigt trött på att vara förkyld nu! Gör inget annat än vilar, glor på tv, vilar, hostar så jag nästan spyr (varit väldigt nära några gånger nu) och försöker mysa med Isadora. Det gick bättre innan, när hon också var dålig men nu börjar hon bli frisk så då är hon över-energisk igen. ;]

Min hosta och mina feberattacker börjar bli ordentligt jobbiga. Sover knappt något om nätterna eftersom hostan är som värst då och febern kommer om kvällarna så då ligger jag utslagen på soffan. Blä! Hoppas verkligen inte att det går ner i lungorna bara. Dricker hostmedicin som jag fick förra omgången jag hade hosta och hoppas på att det snart går över. Har hållit i sig i en vecka drygt nu, så snart borde det väl ändå vara över?

Vi har lyckats få en del drös fina bilder på busan iaf som jag kan visa. :]


Vår evigt spexande dotter.. ;]


Att vila på studsmattan är mysigt.


Varför glo på bordet när man kan skratta åt vimmelbilder? :D


Blivande musiker? ;]


Två sjuklingar.


Två sötnötar!
anna_signatur

4 kommentarer:

Emily sa...

Jattefina bilder! :)

Denise sa...

Har en dotter med ögoninflammation och feber här hemma. Lite bättre idag dock. Tur att man är arbetslös, annars hade det varit mkt vabbande =(

Hosta är så jäkla irriterande! Hoppas du får sova ut snart!

Hogrelius sa...

Låter inget vidare det där, du kanske skulle låta en läkare titta på dina lungor?

Matte sa...

Kolla in bilderna på Kusinerna Bus! :D