Pages

måndag 1 februari 2010

Investering

Efter att ha kört med en minimal plattskärm till datorn i 4 års tid så bestämde vi oss förra veckan för att investera i en ny. Vi letade runt efter bra priser och kom fram till en jättefin ViewSonic.



För endast 1049 kronor (exkl frakt) blev den här skönheten vår! Så himla skönt att ha fått en rejäl 20" widescreen-skärm till den stationära. Nu sitter jag ju mest på laptopen, men det är ändå skönt. ;]

Idag var jag ledig från skolan och därför bestämde vi oss för att Isadora också skulle få en extra dag hemma från dagis. Hon verkar ha uppskattat det för hon har varit på rätt så mysigt humör. :]
På dagis går just nu vinterkräksjukan och jag ber till högre makter om att vi ska slippa det i år. Olyckligtvis är jag en sån som blir sjuk bara nån nyser bredvid mig, så jag lär inte komma undan. Har haft kräksjukan varje vinter i många år nu och verkar inte bli immun heller. Suck!

Medan Isadora sov lunch passade jag på att slå in söt-Axels 2-årspresent, samt en av Philips presenter. Lillskiten fyller 20 bast om en dryg vecka! :] Jisses ja, tiden bara springer i väg..



anna_signatur

2 kommentarer:

Lilian sa...

Har du testat att äta hela vitpepparkorn? Hört att det ska hjälpa. :)

Elin sa...

Schysst skräm! :) Och inte så dyr heller!

Usch och fy för vinterkräksjukan, hoppas ni slipper det.