Pages

tisdag 2 februari 2010

Lite nytt.

Idag tänkte jag att jag skulle testa om människor blivit lite vänligare av sig genom att öppna upp kommentarsfunktionen för alla. Men om det missbrukas med fula ord och elakheter så går jag tillbaka till det gamla systemet!

Här kommer lite nya bilder i varje fall. :]


Snö är vackert, men nu räcker det! Vill ha sol och ljumna kvällar.


Tack och lov för smink! Mascaran heter False Lash effect från Max Factor. Grym!


Liten busunge med mammas skvaller. ;]


På dagis finns en docksäng som Isadora tycker är skön. :]


Vi har bytt ut vårt stora klumpiga datorbord, och med utrymmet satte vi upp väggdekor.


anna_signatur

5 kommentarer:

Camillasnyahem sa...

Konstigt att skriva elaka kommentarer till någon man inte känner, vad får man ut av det? Jag är iaf snäll! :)

Elin sa...

Blev ju skitsnyggt vid datorn! :)

Och fina bilder på mor och dotter! :D

Emily sa...

Gud sa sot hon ar!

Denise sa...

Snyggt med mascaran. Är dock glad att jag inte känner behovet. Vill inte börja heller, för då fastnar jag säkert...
Isa är sockersöt som vanligt!!!

miian sa...

heeeej babe!
Fina bilder från er sida snön ;)
Ser att även du lånar dotterns klämmor mm?
Skänt att du öppnat upp kommentarsgrejjset,var komplicerat innan ju ;)
Hoppas ni alla mår fint!
Kram från skåne!
Mascara is da shit!