Pages

måndag 15 februari 2010

Självömkan

Stackars mig! Buhuuu, jag är verkligen sjuk!
Ringde till vårdcentralen i morse och fick en tid nästan på momangen. Kallt som tusan ute (minus 10) men blev varm när jag väl fick upp flåset. Kom in till läkaren som kollade hals, lungor och öron.
Lungorna hade inte tagit stryk som tur är men värre var det med hals och öra. Halsen är infekterad och mitt högra öra lider av en rejäl inflammation. Så nu ska jag äta antibiotika i 10 dagar samt dricka morfin-hostmedicin.

Men vad gör det när man får se så här underbara bilder? Faster Lisa som var framme med kameran senast Isadora hälsade på hemma hos kusin Albus. :]











anna_signatur

5 kommentarer:

Pethra sa...

hahaha.. finaste bilderna! så söt hon är. krya på dig!

Carin sa...

Stackars dig. Hoppas du mår bättre snart.

Haha vilka söta bilder. Underbart. :)

Emelie sa...

Finaste klänningen! ;D

Carin sa...

Den där sista bilden blir perfekt att använda när hon tar studenten sen. :D

daggdroppe sa...

Jag undrar vad Albus tänkte när Isadora flyttade in i hans "bo"?!
Håller med Carin....det blir en jättebra studentbild om sisådär 16 år.