Pages

fredag 5 mars 2010

Fredagsmys!

Har haft den högst irriterande trudelutten "det är dags för fredagsmyyyyys" på hjärnan hela dagen, men vad gör det när det faktiskt är fredags? :D
Härligaste dagen på hela veckan enligt mig.

Igår var vi på Shan the mans stand-up och det var såå roligt! Har lite ont i magen idag av ren träningsvärk, haha. Han kör väldigt mycket med "blatte & svenne"-skämt men på ett rejält avväpnande och kul sätt så ingen tar illa vid sig. Under tiden var farmor & farfar barnvakter och det tyckte Isadora var så roligt att hon inte somnade förrän vid 20, haha. Lilla busungen! Är så roligt och skönt att hon trivs med familjen. :]
Innan vi gick så skulle hon ligga som en bebis i farmors famn.

Såg väldigt roligt ut eftersom ungen är så lång! 90 cm är hon och det ser ut som att hon växer en cm i veckan, haha. Det skulle betyda att hon växer om mig rätt så snart. ;]
Äsch, jag gissar att jag är kortast i familjen när Isadora är typ 8-10 år. Hon verkar onekligen ha fått sin pappas växa-gen! :]
Robin var visserligen rätt kort ända fram till gymnasiet, sen var det en sommar där han växte typ 15 cm. Nu är han 1,86 och jag fastnade på 1,65. Isadora kanske blir 1,72? Vi får se! Spännande är det. Hon kanske slutar växa när hon är 1,20. :P

Robin lekte lite med kameran igår kväll och fick fram riktigt schyssta bilder på mig! Ser nästan proffsigt ut. ;]




anna_signatur

1 kommentar:

Karin sa...

Hon får satsa på 1,73! Är en bra längd!! =D