Pages

lördag 13 mars 2010

Melodifestivalen

Ikväll är det då den stora finalen i Melodifestivalen (woho, det rimmade!). Vem hejar ni på?
Själv så har jag svårt att peka ut någon jag tyckte var bäst. Helst av allt hade jag velat ha Dolph Lundgren som vinnare, haha. :D
Men efter mycket om och men kan jag nog säga att jag tyckte bra om Peter Jöbacks låt. Är inte så förtjust i smäckande ballader i vanliga fall, men han lyckades sätta en fin ton. Dessutom är jag svag för honom sedan barnsben. :]

Robin har varit i Linköping hela dagen och kom nyligen hem, så jag har varit ensamstående morsa idag! Fett med cred till de som gör det varje dag. Isadora är som ni säkert vet i trotsåldern, men hon har varit relativt snäll mot sin gamle mor, hehe. Vi var på biblioteket, sen åt vi lunch (pannkakor!) och sov en stund och till slut så lekte vi en massa hemma. Nu ska vi sätta oss i bilen och handla.

Ha en kanoners lördag!

1 kommentar:

pethra sa...

anna eller salen ftw! =)