Pages

söndag 21 mars 2010

Onödigt lång lista

I väntan på bättre tider snodde jag den här listan från Carin. :P

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Faktiskt bara en, till lägenheten.

Vilken svordom använder du mest?
Fan.Kort och koncist.


Äger du en iPod?

Nej, faktiskt inte.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
8:00, men jag har en alarmklocka i rummet bredvid som skriker innan dess oftast.

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Flip-flops ingår inte i mitt skosortiment.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Willy's, ICA Nyfors och ICA Maxi.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Både och faktiskt. Men med systemkameran älskar jag att vara bakom kameran.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Borta med vinden.

Har några av dina vänner barn?
Ja, rätt många.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Oj, svårt men en resa tror jag.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ehh, jo. Jag vet inte varför, hehe.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
I bilen: Kents första skiva. Hemma spelas aldrig CD.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Chokladmjölk. Dricker inte vanlig mjölk.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej, inte vad jag kan komma att tänka på.

När var senast någon stötte på dig?
Igår!! En liten pojke född 90 som tappade hakan när jag sa att jag var född 82. Haha!

Vad åt du till middag?
*harkel* kladdkaka.

Vem var den sista som ringde dig?
Denise.

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Allt som snurrar och går fort!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Nån enstaka person gör det säkert, men inget jag orkar bry mig om.

Hur många syskon har du?
En storebror och tre storasystrar.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej. Varför skulle jag vara det?

Vilken film kan du alla replikerna till?
Boondock Saints.

Äger du några band-t-shirts?
Några kent-tröjor samt en Linkin Park-tröja.

När flög du senast?
Sommaren 2008.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra vanliga och en Tripp-Trapp.

Läser du för skojs skull?
Ja.

Pratar du några andra språk?
Engelska.

Diskar du din egen disk?
Ja, fast det varierar. Ibland diskar Robin den.

Har du gråtit offentligt?
Oh ja. Jag är duktig på att gråta!

Har du en stationär dator eller en laptop?
En av båda.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Jag önskar omöjliga saker och planerar sånt som kan ske.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, självklart.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jag har bara 7 tatueringar så självklart vill jag ha fler! Piercingar är trevligt men tycker jag är lite för "gammal".

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, man kan väl dela?

Vem var din favoritlärare?
En som hette Micke på högstadiet.

Vad har du för väder?
Det är mörkt ute men tror att det snöar fortfarande.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Jag har inget val. Min make är tatuerad. :P

Har du en blogg?
Dum fråga.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Filosofi och psykologi.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Empati och humor. Utan det så fungerar det inte.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Vilken konstig fråga. Är jag attraherad av en person så kan han väl inte vara oattraktiv?

När sov du senast på golvet?
Måste ha varit senast jag hade magsjuka och somnade på toagolvet.

Vilken är din favoritdrink?
GT (Gin&Tonic).

Gillar du din boendesituation?
Oh ja.

Äter du frukost dagligen?
Nja, jag kan vara rätt dålig på den fronten.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Vissa dagar. Andra dagar inte.

Vilken är din favoritfrukt?
Röda vinbär är väldigt gott. Och kiwi. Och apelsin. Och päron. Jag älskar frukt!

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
28.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jag pluggar Textdesign. Säger väl det mesta?

Tror du på liv på andra planeter?
Ja, men inte i form av gråa aliens med avlånga ansikten och stora hål till ögon.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Säkert Robin. :P

Vad var det senaste du åt?
Några Djungelvrål.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Historiskt sett med personer av motsatt kön, men det har ändrats med tiden. Numera har jag många bra tjejkompisar.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag har frågat mina föräldrar och allt de säger är att jag såg ut som en Anna när jag föddes.

Gillar du senap?
Absolut INTE. Usch! Jag är ketchup-tjej.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Ingenting. Jag har fullt upp med att gråta då. :P

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jag hade jättegärna velat, men sen jag fick barn känns det inte lika aktuellt.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Jag somnar på mage och vaknar på sida eller rygg.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Alabama Whitman från True Romance. (Patricia Arquette)

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej, jag kör på Tradera.

Tycker du om att krama folk?
Beror på vem jag ska krama.

Skulle du säga att du är trendig?
Nej, jag är för lat för att orka hålla på med trender.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
När jag var yngre var det många som ville påpeka att jag såg ut som en av systrarna i All Saints. När jag blev äldre fick jag höra Hannah Graaf.

Tycker du att du är attraktiv?
Det beror på vilket humör jag är på. Jag tycker inte att jag är ful!

Vad är du allergisk mot?
Oliver, citrusfruktskal och dumma frågor.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Alla får göra som de vill.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, faktiskt inte. Jag var vegetarian i 4 år och efter det så lade mitt samvete ner. Men jag väljer att äta närproducerat.

Inga kommentarer: