Pages

måndag 15 mars 2010

Sommarkurser

Idag var det sista anmälningsdag för att söka sommarkurser och jag hittade tre stycken kurser som lät väldigt intressanta. Två av de har med min utbildning att göra, medan en av de sökte jag eftersom det "bara" lät väldigt kul.

Jag har anmält mig till följande utbildningar:

1. MIU-57249 - Sociologi, GR, (A), Populärkultur 7,5hp Blandade tider,
Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Mittuniversitetet, Ortsoberoende

2. MIU-24239 - Informatik, GR, (A), Söka och värdera information på webben 7,5hp Blandade tider,
Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Mittuniversitetet, Östersund

3. MIU-22289 - Informatik, GR, (A), Wikipedia - Författande, trovärdighet och teknik 7,5hp Blandade tider,
Internetbaserad distansunderv, Kvartsfart (25%), Fristående kurs,
Mittuniversitetet, Sundsvall

För övrigt så förstår jag inte hur Mälardalens högskola tänker med tanke på det riktigt dåliga utbud med kurser som finns. Inte konstigt att skolan går back!
Själv ligger de tre kurserna jag sökt på Mittuniversitetet och där fanns det hur många intressanta kurser som helst.

Inga kommentarer: