Pages

torsdag 4 mars 2010

Stå upp!

Ibland undrar jag hur min kropp fungerar, eller rättare sagt hur den inte fungerar? Igår eftermiddag mådde jag inte så bra så jag tog tempen som visade 38.3. Jag har i vanliga fall runt 36.7 så visst hade jag feber. Mådde inte bra resten av dagen/kvällen och sov oroligt i natt med skumma feberdrömmar. Bland annat så sprang Isadora bort från oss inne på Smedjan (en galleria här i Eskilstuna) och vi letade förgäves efter henne. Fruktansvärt! :[
Hade dessutom en begynnande migrän men lyckades somna ifrån den, tack och lov.

Robin lämnade Isadora på dagis i morse så att jag fick sova ut. Sov oroligt fram till 10 då jag till sist gick upp. Migränen hade försvunnit helt men har varit lite dåsig i huvudet. Ingen feber iaf! Skönt det eftersom...

.. vi ska på Shan the man Atcis show idag! Har aldrig varit på en riktig stand-up så det ska bli riktigt roligt. Vi missade honom förra gången han var i Eskilstuna, och den här gången vann vi faktiskt biljetter till showen så extra roligt att gå dit. Gratis är gott. ;]
På torsdagar är det farmor-dag (farmor hämtar alltså alltid Isadora på torsdagar så har de en mysig dag tillsammans) och idag blir det en extra lång och mysig dag. Dessutom kommer farfar också så Isadora kan busa extra mycket, hihi.

anna_signatur

1 kommentar:

Denise sa...

Mmmm, feber. Häääärligt! I can relate!!!
Man blir så jäkla trött och helt loj. Har haft ont i kroppen i flera dagar nu. Fast värst med min sjukdom är att jag inte har ngn smak! Imorgon är det lördag och godisdax- värdelöst utan smaken. Buhu...