Pages

onsdag 7 april 2010

Livrädd utan stil

Hjälp!

Jag har inte varit hos tandläkaren på drygt 7 år på grund av tandläkarrädsla, grad svinhög. det betyder givetvis att mina tänder är i uselt skick, och de senaste två dagarna har ett specifikt ställe gjort ont. Idag fick jag akuttid hos tandläkaren så om en dryg timme ligger jag i skräckstolen. Jag blir som ett barn på nytt och Emilia får följa med mig som moraliskt stöd eftersom mamma bor så långt bort. Ringde dock mamma för att få lite stöd därifrån också, hehe. Ja, jag blir liten i sådana här situationer.

Vad kalaset kommer gå på vill jag inte veta, men gissar på att det rör sig omkring 5000 kr allt som allt. Skulle inte bli förvånad om det landar högre. Surt sa räven...
Jag borstar tänderna två gånger om dagen och kör med munskölj men vid senaste tandläkarbesöket konstanterades det att jag saknar naturlig fluor i munnen vilket i sin tur genererar hål i tänderna hur bra jag än borstar.

Håll en tumme eller två för mig i eftermiddag. Jag behöver det!

Inga kommentarer: