Pages

onsdag 14 april 2010

Musik och kärlek är livet

Idag går dagen i kärlekens och musikens tecken. Jag & Robin firar som sagt tre år som gifta idag vilket är lite häftigt tycker jag. Tiden har liksom bara försvunnit och det märkliga är nog att vissa dagar känns det som att vi alltid varit tillsammans, medan andra dagar känns det som att vi träffades igår. Nåja, vi har alltså spenderat lite mer än fyra år som par, och känt varandra i fem. :]

Musikens tecken är att kent kommer till Parken Zoo i sommar! Närmare bestämt den 17:e juli (som för övrigt är det datum då jag förlovade mig med O 1998). Vet ännu inte hur det blir med biljetter, men klart att vi ska dit!

Fick äntligen uppgifter av min syster idag om vart helgen ska spenderas. Det har varit hemligt och jag är nyfiken av mig så det har varit en lång väntan. Jag fick alltså ett "presentkort" av syster och Anki på min födelsedag. Det gick ut på att jag fick välja valfri helg, och jag skulle fixa barnvakt - så skulle de två fixa resten. Idag kom en bokningsbekräftelse..











Här ska vi bo! :D
På Radisson Blu Strand Hotel. Wohooo! Femstjärnigt hotell dessutom. Tror inte att jag bott på femstjärnigt förut, så det ska bli supermysigt! :]

1 kommentar:

Carin sa...

Där har jag ätit frukost en gång, fint som snus! :D