Pages

torsdag 22 april 2010

Ögonen går i kors

Huh, varför ska det vara så mycket med examensarbete? Hjälp, vad har vi gett oss in på?! Bara en månad kvar nu!!

Dag fyra efter kräksjukan och jag är fortfarande lite svag. Som svar på din fråga Carin, nej jag är icke gravid. Hade blivit oerhört förvånad om jag var det, haha. Inga barn är planerade och det finns ju faktiskt sätt som gör att man slipper oroa sig. ;]
Kräksjukan var heller inte på grund av alkoholintag kan jag försäkra. Snarare lutar det väl åt matförgiftning vilket känns trist eftersom maten var fruktansvärt god. Robin åt inte samma sak som mig och har inte drabbats av kräksjukan, inte heller Isadora vilket de borde gjort om det var vinterkräksjukan. Det stärker misstankarna om matförgiftning.

Usch, i mitt huvud snurrar kommunikationsteorier, informationsdesign, designprocesser och bla bla blaaaa..
Ville ta en paus och se på Biggest loser men nehepp, den gubben gick inte eftersom Kanal 5 har bestämt sig för att visa hockeyn. Skit också. :P

Bilder kommer snart!

1 kommentar:

Carin sa...

Typiskt. Jag som såg fram emot en liten bebis. Det är ju mycket mer praktiskt när det är andras barn, så man kan lämna iväg dom när dom skriker. :D