Pages

tisdag 20 april 2010

Tillbaka

Jag lever, jag lever! Men knappt. ;]

Var ju på weekend-mys för att fira vår treåriga bröllopsdag. Hotellet var suveränt! Såå lyxigt och mysigt, beläget i närheten av Östermalms torg. Vi hade det jättetrevligt, ända fram till söndag morgon...
Jag hade sovit jättedåligt, och när vi skulle ner till frukosten mådde jag inte bra. Hotellfrukosten var lyxig som attans med massor av godsaker att välja bland. Jag fick i mig en halv croissant, en skål med hjortron-fil och några klunkar vatten. Sen gick vi upp på rummet, jag satte mig på toaletten och sen var det kört. Spydde i en plastpåse! :[
Härligt värre! Vi skulle sätta oss i bilen fem minuter senare och köra hem de 10 milen till Eskilstuna. Ni kanske förstår att den resan inte var rolig. Att vara magsjuk och åka bil = plågsamt.

Well, diarré, magont och svimningar blev belöningen för en annars så underbar helg. Det var det lätt värt. ;]

2 kommentarer:

Carin sa...

Tant är inte gravid? :P

Hogrelius sa...

Mmmm så där kunde jag också må när jag och hustrun hade varit på hotell!