Pages

fredag 23 april 2010

Visste du ...?

att jag vill bli kliad så pass hårt att det nästan börjar blöda
att jag har haft 9 piercingar, inte öronsnibbar inräknade
att min senaste kyss var torr eftersom jag inte hade cerat på mig
att jag lyssnar mycket på Spotify
att jag funderar på det här med genus och barn
att jag pratar väldigt lustigt. En blandning av skånska och rikssvenska typ
att jag inte gillar nyckelpigor
att min första riktiga kyss var med en läskig kille som hette Emil och var barnmodell
att jag avskyr när folk snackar långsamt a la Kristina Lugn
att kärlek är det största som finns
att jag gillar McDonalds milkshake med vaniljsmak
att jag alltid kommer att vara en drömmare
att jag är förälskad i nätshopping
att sist jag grät ordentligt var hos tandläkaren och mascaran rann i floder
att min mobiltelefon är underbar
att när jag vaknar på morgonen måste jag direkt till toan för att kissa
att innan jag går och lägger mig måste sovrumsdörren vara stängd
att jag just nu tänker på kvällsmaten Robin ska handla hem
att i morgon kommer jag åka till mamma och Tim längtar!
att jag hoppas jag slipper åksjuka i bilen
att jag verkligen vill få jobbet jag har sökt

Inga kommentarer: