Pages

onsdag 5 maj 2010

Lite politik

Eftersom jag mer eller mindre sitter instängd på högskolan för tillfället så har jag inte haft tid eller ork att hänga med i de politiska diskussionerna. Som de flesta vet är det val i höst och som det ser ut nu så kommer vänsterblocket att gå segrande ut. Det skrämmer skiten ur mig!

Istället för att försöka mig på att skriva om en sak som ligger mig nära, men som jag inte hängt med, så länkar jag till Carins väldigt intressanta, och roliga, inlägg i ämnet.

Hallå!! Stalin ringde och ville ha sitt kommunistland tillbaka.

;]

3 kommentarer:

Lilian sa...

Alliansen kan äta bajs! lol :)

Äääälin sa...

Usch, jag rent ut sagt H A T A R politik! Jag mår illa när jag hör ordet.

Denise sa...

Jag håller med. Läskigt med Mona Sahlin i täten... Känns alldeles för oseriöst nuförtiden med Sossarna =(