Pages

lördag 15 maj 2010

Mor & dotter-klippning

Idag klippte både jag och Isadora oss! Första besöket hos frisören för Isadora och det gick väl sisådär. Hon grät och ville inte alls vara med på noterna så det blev bara en klippning av luggen för hennes del. Det gjorde dock jättemycket för hennes vackra ansikte. Hon blev supersöt i lugg! :D
Själv klippte jag bara topparna eftersom jag håller på att spara ut längden. Den här gången klippte hon mig precis så som jag ville, så inga sura miner för min del. ;]


Inte bästa bilden men men.. ;]

Idag kommer Elin & Magnus på besök. Det ser vi fram emot massor mycket. Ska bli så trevligt! :] I morgon ska vi på dop för Robins minsta kusin Agnes. Massor med händelser den här helgen!

1 kommentar:

Carin sa...

Var klipper du dig nånstans? Helene på Frida Klippotek är värd ett besök annars. :)