Pages

söndag 2 maj 2010

Ny design och Parken Zoo

Igår ändrade jag designen och är väldigt nöjd! Stilren och enkel, just the way I like it. :]

Vi har varit på Parken Zoo idag och tittat på alla roliga, söta, fina och tokiga djur. Det här året köpte vi ett säsongskort för det känns som om vi kommer gå dit några gånger i sommar. Är så himla mysigt och fint för både vuxna och barn. Isadora verkade tycka om det iaf. Hon pekade på djuren och ville gå in till dem. Kanske inte sååå smart att gå in till lejonen och tigrarna.. ;]

Igår hade vi några vänner över och tittade på en anime-film, Howls moving castle. Den var lång, men bra! Är inte ett stort fan av anime i vanliga fall, men den gick hem hos mig med.

Är jättetrött och hade velat sova en stund, men då skulle jag nog inte komma upp igen så struntar i det. Räcker med att Isadora somnade i vagnen på väg hem. Skönt för henne att vila, och förhoppningsvis påverkar det inte hennes nattsömn. På helgerna får hon bara sova en halvtimme, om hon överhuvudtaget sover! Oftast försöker vi hålla henne vaken hela dagen och det går bra, men när hon somnar så låter vi henne vila. Det gäller att lyssna på vad hennes kropp säger.

Just det, igår blev mitt ex L pappa till en liten tjej! Så mysigt. :]

1 kommentar:

Denise sa...

Boken är bättre! Som de brukar vara, men jag tyckte om filmen jag med. Vet att boktiteln var "trollkarlens slott" när jag läste den. Vet inte vad den heter nu...