Pages

söndag 6 februari 2011

24 - Det här får mig att gråta

Det finns nog ingen som gråter så mycket till olika saker som jag. Här har ni den mest känsliga människan i världshistorian. Jag kan börja gråta till allt!

Värst är det till filmer eller serier. Ett exempel?
Jag har sett filmen Titanic åtta gånger i mitt liv (sex av de gångerna var i tonåren) och alla åtta gånger har slutat med gråtkalas när Rose drar loss Jack så han åker ner i havets mörka djup.
Ett annat exempel?
Ni vet serien O.C som slutade för några år sedan? Jag följde den inte eftersom jag hade viktigare saker för mig. :P
Nu har jag iaf börjat med den och häromdagen såg jag säsongavslutet på säsong ett. Grät jag? Nä, jag blev hysterisk! Grät som ett barn och mådde jättedåligt. Knasboll!

De gånger jag varit gravid har varit om än ännu värre. Då kan jag gråta till reklamfilmer också. :P

Så det krävs inte så mycket för att få mig att gråta. När jag blir riktigt förbannad börjar jag oftast gråta i ren frustration också. Det tycker jag är oerhört jobbigt! :[

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är precis likadan så jag vet hur du känner:)
Camilla G

Carin sa...

Jag gråter hela tiden. Ibland börjar jag gråta till nyheterna.. Värst är det när djur far illa, typ Animal Cops som går på Animal Planet. Det är ett riktigt gråtprogram. Filmer eller serier gråter jag till hela tiden. OC är en sån serie. Då grät jag jämt. ;)