Pages

onsdag 9 februari 2011

Mamma, den här är till dig

Isadora är, som många vet, en liten kopia av mig. Jag personligen är inte speciellt lik någon av mina föräldrar. På min mammas sida är vi av samiskt ursprung vilket syns tydligt på mamma eftersom hon är mörk i både hy och hårfärg (även om det mer är grått än svart numera om hon inte färgar det - I love you mama!). Pappa var också mörk i håret som ung, men kör med salt&peppar-färgat sen många år tillbaka. :]

Som liten brukade jag påstå att jag måste vara adopterad eftersom mina syskon var lika föräldrarna, men inte jag. Well, idag tog jag en fantastisk bild på vår fina Isadora och det första Robin utbrister när han ser bilden är "Vad lik hon är sin mormor!". Jag tog mig en närmare titt, och ja - hon är väldigt lik min mamma på just den här bilden. Så jag antar att jag inte är adopterad då.. ;]

Mamma, se och njut!



Mormors lilla kråka...




Inga kommentarer: