Pages

torsdag 17 mars 2011

20 november 2005

"Jag är så tacksam att jag hittat en vän som jag kan anförtro mig åt. Någon som orkar lyssna, och själv prata. Tack så mycket Robin för ditt stöd. Bara att ha sällskap några timmar gör att man orkar en dag till. Att kunna luta sig mot någon och känna att han inte dömmer dig, utan bara finns där. Det hjälper så oändligt mycket. Tack. "

Det här skrev jag alltså den 20:e november 2005, långt innan vi blev tillsammans. Det är över fem år sedan och de orden stämmer fortfarande in. Robin är min make idag, men han är fortfarande min bästa vän. Vi har våra upp- och nedgångar som alla andra, men vi är varandras klippor.

Älskade Robin, tack för att du fortfarande är den som orkar lyssna. Ditt sällskap gör att jag orkar en dag till även när det känns som motigast. Jag älskar dig mer idag än vad jag gjorde igår, och jag kommer älska dig mer i morgon än idag.. ;]

1 kommentar:

http://jcrkrlssn.blogspot.com/ sa...

Lycka till med jobbintervjun. Tågvärd verkar inte så dumt.