Pages

torsdag 10 mars 2011

Bältros

Tack Jocke för din kommentar men om jag har förstått det rätt så kan jag inte få bältros om jag inte tidigare haft vattkoppor. "Bältros kan du bara få om du tidigare haft vattkoppor." (ref enligt din länk)
Jag har alltså inte tidigare haft vattkoppor.

Något som bekymrar mig är att det är en viss inkubationstid innan vattkoppor bryter ut, och jag ska på arbetsintervju den 23:e. Det blir spännande att se hur jag ser ut då!

För övrigt tror jag att jag är på väg in i sömnpsykos nu. En vecka utan sömn har passerat och jag känner mig labil. Ser nästan dubbelt och har ingen som helst ork. Stackars Isadora får sitta i soffan och glo på film under dagarna, men hon är oerhört uttråkad och understimulerad så istället försöker hon bråka med mig. Ingen bra kombination det här. I morgon bör jag ringa doktor.

2 kommentarer:

Hogrelius sa...

MAn kan inte sätta sitt barn i soffan och glo på film hela dagen. Man måste vara ute så gott det går!

Anonym sa...

kom inte på intervjun och smitta oss andra som ska dit !!!! Skulle inte vara bra !