Pages

onsdag 16 mars 2011

Lite shopping

Gick till Teknikmagasinet och köpte ett microSD-kort (2GB) till mobilen, samt ett skydd så att det inte blir fula repor på skärmen. Billigt och bra blev det! :]
Konstigt att man kan bli så upphetsad över en ny telefon, men jag kan inte hjälpa det. Den här telefonen är så grym bara! Man kan nästan tro att jag blir sponsrad av Sony Ericsson, men icke. Fast läser ni det här, Sony Ericsson, så välkommen att ta kontakt, haha! ;]

Till dig som skrev ett par kommentarer anonymt: Självklart skulle jag aldrig någonsin gå till en intervju om jag hade bältros. Vad tror du om mig? Jag blir själv fruktansvärt upprörd om någon går till jobbet med sjukdom. Då ska man stanna hemma!
Igår fick jag veta att ett barn på min dotters dagis hade kräkts på morgonen men ändå gått till dagis den dagen. Gissa om jag var förbannad? Det är själviskt och jävligt elakt mot de andra. Hur svårt kan det vara att vabba? Jobbet kan aldrig gå före hälsa. Speciellt inte ens barns hälsa.

Min egen hälsa är bra, förutom att jag inte kan sova. Mår inte illa och har inte ont i magen (peppar peppar..) längre. En liten förkylning bara, men det har nog de flesta just nu. När vintern börjar gå mot våren kommer det alltid förkylningar till höger och vänster. :/

Nu är det dags att hämta hem min stora tjej. Idag känns det sjukt konstigt att jag är mamma till en treåring. Vet inte varför, men märkligt är det. Märkligt och härligt! :D

Inga kommentarer: