Pages

söndag 6 mars 2011

Minus.

Glömde nästan!

Att vara sjuk innebär alltid en viss fördel. På två veckor har jag gått ner drygt 3 kilo vilket gör att jag numera ligger på minus 13 kilo! Det känns fantastiskt bra och mest syns det på mina armar och min mage, även om Robin hävdar att mitt ansikte blivit mycket smalare. Kanske har han rätt, för när jag tittade mig i spegeln såg jag bara en haka, inte två. Wohoo! :D

Sen jag hamnade på sjukhus har jag dessutom varit totalt befriad från sötsug. Det har helt enkelt inte infunnit sig, vilket är en märklig känsla eftersom jag mer eller mindre alltid är sötsugen. Tror att jag gick igenom en ordentlig detox i och med att jag låg med endast dropp i fem dygn.

Idag hade Robin köpt en chokladkaka (Marabou Digestive) som han försökte bjuda mig på, men jag tackade nej för jag var helt enkelt inte sugen. Jag blir nästan lite rädd för mig själv.

Iaf, vet ni vad det här betyder?
Jo, att jag är smalare nu än vad jag har varit på tre och ett halvt år. Jag är så jäkla stolt över mig själv!

1 kommentar:

Emelie sa...

Och jag är också stolt över dig. Grymt bra jobbat (eller ja de senaste tre minuskilona var väl ganska ofrivilliga men ändå), du är duktig!!! Att inte ha godissug hjälper till en del. Jag försöker hålla mig sysselsatt på kvällarna och det funkar ok på vardagarna åtminstone :-D.
Tack för alla dina fina kommentarer, jag ska faktiskt testa rabarber&grädd-t nästa gång jag kommer till stan tänkte jag.
Grattis igen till nya dagisplatsen, det där kommer gå alldeles lysande. Jag oroade mig massor när Milton skulle byta men det var ju inte alls lika jobbigt för honom *hihi*.
Kram Kram!!!