Pages

måndag 28 mars 2011

Nervöst men spännande



I morgon är det tisdag och då är det hälsoundersökningen! Den görs ute i Vilsta industriområde som ligger drygt tre km från mig så det blir en skön promenad fram och tillbaka. Ja, om det inte regnar eller snöar eller blåser såklart. :P
Hade tänkt att jag skulle ut och springa i morgon bitti när jag lämnat på dagis men vet inte om det behövs om jag ändå ska fram och tillbaka 6 km. Hmm.. får ta en funderare! Men det skadar ju inte med lite extra träning. Har moffat en hel del onyttigheter i helgen.

Jag fick en kommentar om vad för arbete det handlar om, om jag får det alltså. Det är som tågvärd på SJ. Det innebär en hel del övernattningar, man jobbar varannan helg och en hel del obekväma arbetstider men å andra sidan ger det OB och traktamente. ;]
Får jag jobbet innebär det att jag och Robin för första gången har två heltidslöner samtidigt! Det hade känts fantastiskt. :D
Gällande hälsoundersökningen i morgon så är jag inte rädd. Så vitt jag vet har jag aldrig haft något epileptiskt anfall, och ingen diabetes heller. Så det ska nog gå bra! Men försöker att inte tänka för positivt heller, för då skulle jag bara bli ledsen om jag inte får jobbet. Äsch, det blir jag ju ändå.. Jag vill verkligen verkligen få jobbet!

Inga kommentarer: