Pages

måndag 14 mars 2011

Ny leksak


Idag fick jag hem min nyaste lilla leksak! En Xperia x10 mini. Liten, söt och behändig - precis vad jag behöver. Jag är inte så förtjust i iPhone, och efter att ha sett alla problem Robin har med sin så är jag ännu mer nöjd. Framför allt med storleken! Jag tycker om att ha telefonen i byxfickan, och det hade aldrig gått med en iPhone men den här sötnosen passar perfekt. Det enda jobbiga nu är att försöka lära sig och behärska touchscreen, samt alla "smarta" grejer som finns i Androiden. Svart som synden är min telefon, precis som jag vill ha! :D

1 kommentar:

Hogrelius sa...

Det går inte att använda XP ihop med Sony-ericssons nya programvara utan man måste köra den på win 7.
När man sätter i sladden i datorn ihop med telefonen så frågar den då om man vill installera Sonys-ericssons programvara för div updates så ska man göra detta. Sen ser programmet om man behöver uppdatera eller ej. det går också att spara sina gejor antingen i den egna datorn eller hos Sony-ericssons server.Bra med backup inne i telefonen också efter ett tags användning.