Pages

onsdag 23 mars 2011

Onsdag

Då har jag varit på intervju, eller intervjuer rättare sagt. Först fick jag komma till en man som tog hand om mina papper (arbetsintyg, betyg etc) och intervjuade mig. Ni vet de gamla vanliga frågorna man alltid får på intervjuer. Jag blev lite nervös under tidens gång så har ingen aning om vilken uppfattning han fick av mig.

Andra intervjun var sju olika cases, scenarion. En kvinna och en man som gav mig olika scener som kan utspelas och hur jag skulle bete mig i dessa situationer. Det var liksom ett rollspel och hur roligt som helst! De var jättetrevliga och jag tror att det gick jättebra. :D

Så nu är det bara denna eviga väntan..
Får veta nästa vecka eller veckan efter hur det blir! Jag håller tummar och tår tills dess. ;]

Isadora vaknade med feber i morse så Robin fick vabba i förmiddags och jag tar eftermiddagen. Hon har verkligen otur med hälsan för tillfället. Stackars liten. :[ Hon var så ynklig tidigare att hon gick och lade sig i sin säng och somnade. Vet dock inte om det beror på febern eller att varken hon eller jag sov i natt. Robins tandagnissel har blivit värre än värst och det låter högre och högre. Har man bettskena ska man väl inte kunna gnissla tänder? Eller?
Hur som haver så är det hemskt hemskt HEMSKT. Så till sist kastade jag ut honom från sovrummet. :P
Vi kommer att bli ett sånt där par med skilda sovrum och vi är inte ens 30 fyllda. Great!

Inga kommentarer: