Pages

onsdag 16 mars 2011

Rekommendation

Nu har jag använt min nya telefon (Xperia x10 mini) i ett dygn ungefär och om jag skulle säga endast ett ord om den så blir det: WOW!
Jag har haft många mobiler under de senaste 11 åren men ingen slår den här. Det är verkligen en Smart telefon, och den är min älskling. Superenkel att lära sig, rolig att lära sig och framför finns det så mycket du kan göra med den! Att gå in och ladda ner appar, eller söka efter appar, är superenkelt och går på ett nafs. Det finns tusentals roliga appar och jag har redan gått bananas i det som kallas "market" (deras appstore).

Telefonen väger endast 88 gram och har en höjd på 83 mm, så den är lätt att ha i fickan. Skärmen är 2,6" så du ser allt klart och tydligt. En rolig finess är att man kan synkronisera dina kontakter i telefonboken med Facebook så att du får fram bild och mail bland annat.
Jag kan definitivt rekommendera den här telefonen till er som är sugna på en Android. Jag är redan kär i min! :]

Idag måste jag köpa ett microSD-kort och såg att Teknikmagasinet är billigare än Clas Ohlson. 2GB för 90 kronor kan man inte klaga på. :]

Inga kommentarer: