Pages

torsdag 24 mars 2011

Spännande samtal!

Strax innan lunch ringde det från Okänt nummer. Det var från SJ! My oh my vad spännande. :D Han hade försökt få tag på en av mina referenser men hon hade inte svarat så han undrade om jag visste var hon höll hus, om hon var på semester eller så. Jag hade varit i kontakt med henne igår så nej sa jag, hon var nog bara på möte.

Förstår ni? Jag var på intervju igår och idag hade de ringt till mina referenser! What does it mean?

Åh, snälla gode gud, låt honom ha fått tag på min referens och låt de tycka att jag är rätt för jobbet. Jag vill ha det här jobbet, jag vill ha det här jobbet, jag VILL ha det här jobbet!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Åh men det låter lovande, håller tummarna för dig. Kram!

Karin sa...

Vi håller tummar och tassar här hemma!!! =D