Pages

torsdag 17 mars 2011

Stoltast i Sverige

Igår bestämde jag mig för en sak. Tänkte att det kanske skulle hjälpa mig sova bättre..
Så idag gjorde jag det!
Direkt efter att jag lämnat Isadora på dagis gick jag snabbt till Kronskogen för att powerwalka (vilket fult ord?). Tanken var att jag skulle ta 2km-rundan men det blev liiiite längre. ;]

Allt som allt körde jag 6.58 km, medelhastighet 9,8 och brände 350 kalorier på 40 min. Förstår ni hur jäkla stolt jag är över mig själv? Har inte joggat/sprungit sedan november och ändå fixade jag det så pass bra. Det var däremot inte enkelt! Hade sån fruktansvärd håll ett tag att jag trodde lungorna skulle sprängas. Sen hamnade jag lite vilse där i skogen också, haha..

Det var underbart skönt att komma hem och ta en lååång varm dusch. Är helt slut i kroppen och känner mig rätt mör. Undrar om jag kommer somna skönt i natt?

1 kommentar:

Elin sa...

Håller tummarna för att du kommer somna gott :)