Pages

tisdag 29 mars 2011

Trött och öm

Hela min underkropp värker just nu, och det är inte skönt! Det började redan i morse när jag, smart som jag är, bestämde mig för att jag skulle ut och springa trots att det var värsta snöstormen. Jag kom cirka en kilometer in i skogen när olyckan var framme och jag ramlade bakåt. Höll huvudet uppe så jag inte skulle smälla i den men mitt vänstra lår och höft fick ta skadan istället. Jag har skitont just nu och har inte vågat titta hur det ser ut ännu. Linkade hem som ett skadeskjutet djur. :[

Nu på eftermiddagen skulle jag till hälsovårdsundersökningen som låg rätt långt ut i Vilsta industriområde. Satte igång min träningsapp Cardio Trainer för att hålla koll på hur långt jag gick samt kalorier. Fram och tillbaka var det 7,3 km och jag brände 415 kalorier så det tröstar mig lite. Mindre tröst är det att jag har skitont i vänster ben och hela jag värker. Vädret var absolut inte roligt att gå i kan jag meddela. Snöblandat regn hela tiden samt en skur med hagel! Kan lova att jag just nu kan kallas för "The Krull" om man ser till mitt hår. :P

I morgon måste jag till vårdcentralen för att komplettera med lite blod. Sen är det bara att vänta och se! Hoppas på svar angående jobbet runt nästa vecka men det kan väl lika gärna ta två veckor. Vi får se. :]

Inga kommentarer: