Pages

fredag 1 april 2011

Äntligen helg

Egentligen är det helg varje dag när man (än så länge) inte jobbar, men eftersom Robin är borta mellan 7:30-17:30 varje dag så längtar jag givetvis lite extra efter fredagar. Den här veckan har varit rätt besvärlig och jobbig eftersom Robin har haft deadline-vecka på jobbet och således arbetat över varje dag. Han har oftast inte kommit hem förrän Isadora ska nattas och det har ju inte varit kul för någon av oss. Men nu är helvetesveckan över och vi ska njuta den här helgen!

Jag ska köpa en hem en liten flaska skumpa och göra i ordning en riktigt god middag i morgon och sen ska vi fira att jag fått jobb! :D
Det är en stor sten som lyfts från mitt bröst, det kan jag lova. Ni som hängt här är ett tag kanske minns att jag hade en riktigt hemsk åldersnojja i november när jag fyllde år? Den nojjan berodde mest på att jag inte riktigt kände mig vuxen. Jag fyllde 28 år, och visst, jag hade familj men jag hade precis avslutat mitt femte år på högskolan och visste inte vad som skulle hända. Känslan av att inte känna mig vuxen var nog det som gjorde att jag mådde dåligt.
Nu kan jag äntligen lägga undan den känslan och det ger mig ro i själen.

På söndag ska vi dessutom åka till Katrineholm och det längtar jag jättejättemycket till! Saknar Elin och Magnus, och nu när de fått sin lilla My så längtar jag givetvis efter lite bebisgos. ;]
Ibland kan jag fortfarande minnas den doft av bebis som Isadora hade, men jag måste fylla på reserven så att säga ibland, haha. Hur som haver ska det bli jättemysigt att få träffa fina familjen Carlsson-Larsson. :] Haha, tänk om man skulle ha det som dubbelnamn för att den ena inte vill ge upp sitt efternamn? Vad kul! :D

Inga kommentarer: