Pages

torsdag 21 april 2011

Bilder och texter

Träningsrundan idag:
4,5 km på 39 min. Brände 347 kalorier.


Mina träningskläder från Soc. Byxorna har en härlig mudd som påminner lite om gravidbyxors muddar, haha. :D
Har även en tunn vindjacka från samma Soc-serie.


Igår fick Yoshi flytta hem till några vänner. Känns konstigt, men bra!



Isadora fick en sparkcykel i påskpresent. Hon har tjatat om en sedan december - "när det blir vååååår, dååå, dåå vill jag ha en sparkcykel" - och när hon fick den så vägrade hon givetvis använda den. :P
Fast det tog inte lång tid innan hon blev nyfiken nog för att testa den så hon använder den hemma - "men jag vill INTE ha den där ute" - och tycker nog den är lite rolig. ;]

Annars då?
Jo, jag förstod inte varför det gick så segt med löpningen. Jag mådde illa, blev fruktansvärt varm och mådde inte alls bra. Men så slog det mig idag! Jag började ju för tusan med allergimedicin mot pollen i veckan. Inte konstigt att min kropp beter sig märkligt. :P

Jag har blivit inspirerad av min kompis Fia. Hon har varit så grymt duktig och gått en hel hög med kilon och är skitsnygg! Så igår lade hon ut en före- och efterbild som visade resultaten. Nu funderar jag på att göra samma sak här. Ibland märker jag inte själv förändringarna, men om jag tittar på bilder så syns det ju väldigt tydligt att jag tappat 14 kilon. Mitt enda problem nu är att jag mer eller mindre vägrat vara med på bild senaste åren och de bilder som finns på mig är tagna från "bra" vinklar, hehe. :P
Men jag ska försöka sätta ihop ett litet kollage!

Inga kommentarer: