Pages

tisdag 19 april 2011

Dålig runda


Idag gick det inget vidare för mig när jag var ute och sprang. Jag brukar inte äta frukost innan jag springer för då får jag lättare kramp, men idag visade min kropp tydligt att det inte var smart för jag började må jätteilla och min runda gick skitlångsamt. Dessutom hade jag solen i ansiktet mest hela tiden vilket ökade på spykänslan. Fan också!

Dagens siffror blev iaf:
3,9 km på drygt 35 min.
297 kalorier brändes.
I morgon ska jag försöka äta en banan innan jag beger mig ut. Förhoppningsvis går det lättare då!

Angående min vikt så står det rätt stilla på vågen. Det är frustrerande, men samtidigt så måste jag låta bli att vikthetsa. Jag ser ju resultat på mina kläder och i spegeln! Vikten kanske inte ändras, men det gör min kropp. Kommer ni ihåg att jag köpte byxor i storlek M för en dryg månad sedan och var skitstolt? De byxorna har börjat halka ner nu! Jag förstår ingenting. :D

Så nej, vikten är inte allt. Det vet jag också! Jag borde ha börjat ta mina mått istället. Klant!

Inga kommentarer: