Pages

torsdag 14 april 2011

Fyra år



Tiden springer i väg, det är en klyscha jag vet, men så är det. Jag undrar om det hade gått lika snabbt om inte Isadora hade kommit till oss? Jag tror inte det.

Idag är det alltså fyra år sedan jag gav Robin det finaste jag hade att ge - mitt efternamn. Efter mycket snack fram och tillbaka om vad vi skulle heta i efternamn (ett tag var vi inne på dubbel-efternamn men det hade blivit på tok för långt) så bestämde vi oss för att det skulle bli mitt, Högrelius. Jag har egentligen aldrig kunnat se mig själv i något annat efternamn utan det är en del av min identitet. Anna Högrelius. Det finns ingen annan Anna Högrelius i världen, så självklart vill jag heta så! :]

I alla fall.
Det är fyra år sedan solen strålade och det var drygt 22 grader varmt. Jag hade inte räknat med hettan så jag svettades som en liten gris i min fina brudklänning. Det är fyra år sedan jag grät som en liten flicka när Robin läste sina egenskrivna löften.

Fyra år.
Var tog de åren vägen?

2 kommentarer:

Elin sa...

Grattis till era fyra år! :) Ni är så otroligt fina ihop och jag är glad att det är ni två idag :)

Kramar!

Och visst fasen går tiden fort, snart kommer du och jag vara som dom där skrattande tanterna i Ullared :)

Karin sa...

Åh så vackert, nu fick du mig att längta så otroligt till juli! ;) Hoppas verkligen att vi har lika tur med vädret. Har dock som backup både bolero att dra på utanpå klänningen om det blir kallt, och ett fint paraply om det skulle regna! Är lite orolig för åska bara, tänk så går strömmen i festlokalen? Hahaha!

Håller med om det där med att tiden går fort, och tro mig, de har gått fort här med trots bristen på barn. Igår "firade" vi 5.5 år tillsammans, men snart får vi börja räkna bröllopsdagar istället! Tänk vilka pangkillar vi hittade Anna? :)