Pages

torsdag 7 april 2011

God morgon!

Hej alla söta bloggers där ute!

Idag gör varenda muskel i benen ont kan jag lova. Smart som jag är glömde jag att stretcha igår efter Kronskogen-passet och det medför alltid en viss träningsvärk för min del. Jag funderar på att gå och ta ett varmt bad men jag har precis kommit hem från dagislämning och känner bara för att sitta en stund.

Isadora hade maximal otur, den stackaren. Hon blev så glad och ivrig när hon såg en av sina bästisar på dagis att hon började springa men snubblade över sina egna fötter (hon är sin mammas dotter, haha) och ramlade. Inte roligt, och än mindre kul när man bara har strumpbyxor på benen. Som tur var gick de inte sönder och hon klarade sig undan med blotta förskräckelsen.
Men gud, hur skriver jag? Värsta skräckisen. Tror det är dags att börja skriva på min bok som jag tjatat om i hundra år!

Ikväll är det föräldramöte på dagis (när ska jag orka lära mig skriva förskola?) och det ska bli intressant att se om de tar upp alla synpunkter vi föräldrar haft i våra utvärderingar. Jag vet att vi är många som inte varit helt nöjda och skrivit det, men det återstår att se om det tas upp.

Nej men, om jag skulle vara så duktig att jag faktiskt satte igång min Spotifylista med musik för badkaret..

Inga kommentarer: