Pages

fredag 29 april 2011

Kokostoppar

Nej, de här kokostopparna var ingen höjdare. De smakade absolut ingenting!
Dock så var de väldigt krispiga så jag ska försöka ha i lite sötningsmedel, typ suketter eller sukrin om jag hittar det på stan, och se om det hjälper lite. Kanske någon krydda skulle kunna piffa upp också? Jag tänker mig lite kanel eller kardemumma.

Men biffarna var helt fantastiska! Sååå goda. Mums mums.
Jag serverade de tillsammans med en sås gjord på creme fraiche, vispgrädde, köttbuljong, salt och peppar, vitlökssalt och soja. Robin och Isadora slevade i sig det som om det inte fanns någon morgondag så jag rekommenderar det till alla! De klagade inte ens på att det saknades ris.. ;]

2 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Går du helt o hållet på lchf? Jag undrar om jag skulle klara mig utan min gröt hahaha

freja sa...

du som sysslar med lchf! har du hittat nått schysst pajrecept? som lixom blir krispit.. eller pizzadeg? försökte baka en paj förut den degen blev så sjukt äcklig.