Pages

söndag 10 april 2011

Mina dåliga sidor

Carins blogg hittade jag en lista som jag inte tänker skriva rakt av utan ibland lånar jag någon av punkterna som jag inte skrivit om tidigare. Idag blir det om min dåliga sidor! Spännande va? ;]

Jag har rätt många dåliga sidor, både såna som jag skäms över men även såna som jag kommit överens med på "äldre dar". :P

  • Jag stressar upp mig själv väldigt lätt
  • Jag stressar upp andra väldigt lätt
  • Mitt tålamod är begränsad, även om den blivit bättre sedan jag blev mamma
  • Min envishet kan vara både positiv och negativ
  • Jag vill gärna ha rätt
  • Dålig förlorare när det gäller allehanda spel, speciellt Alfapet
  • Jag har en förmåga att vilja komma överens med alla och mår därför skit om någon verkar tycka illa om mig
  • Jag sätter oftast alla andra före mig själv med resultat att jag blir utmattad fysiskt och psykiskt
  • Det finns inget värre än att DISKA så det undviker jag, haha

Ja, som ni ser så finns det en hel del dåliga sidor med mig, hehe. Nästa lista får väl bli en med bra sidor för att väga upp de dåliga. :D

Inga kommentarer: