Pages

söndag 10 april 2011

Mysig helg

Vilken härlig helg det har varit!

Mitt konferencier-jobb i fredags gick över förväntan. Det kom fler människor än vi trott och nästan hela teatern var fullsatt - härligt! Jag och Frida kirrade jobbet och alla verkade nöjda med vår insats. :]

På lördagsmorgonen åkte jag, Robin och min storasyster Sofia till lilla samhället/byn Deje som ligger i värmland, strax utanför Karlstad. Mamma fyller 60 år i morgon så hon passade på att ha sin fest igår. Det kom en hel drös med människor och mamma var så glad och fin. Min söta fina lilla mamma. Hon är bara 1.56 (men hon hävdar att hon är 1.58) kort så det är okej att kalla henne för liten. ;]
Jag höll ett tal till henne och tårarna rann nedför hennes kinder redan efter andra meningen så jag tror jag lyckades, haha.

Idag åkte vi alltså hem och nu känns det som vanligt lite tomt och tråkigt. Saknar mamma och syster redan. :[

Inga kommentarer: