Pages

onsdag 27 april 2011

Provåka

Idag fick jag gå ner till kontoret för att prata med en av mina chefer och dessutom träffa en till nyanställd. Tillsammans med den andra nyanställda fick jag åka till Sthlm för ett så kallat provåk. Se så att jag inte blir åksjuk, vilket jag ju inte blev, sen fick vi se våra lokaler i Sthlm som var gigantiska och hur fräscha som helst! Riktigt imponerande. Nu vet jag också vilket hotell vi bor på om det blir övernattning. Ligger nära och bra till centralstationen!

Så nu känns allt verkligt! På måndag börjar min utbildning och håller på i fem veckor. Första veckan är bara i Eskilstuna och tiderna 9-17. Andra veckan är det kl 8-17 i Eskilstuna tre dagar, de andra två dagarna är i Sthlm (Hagalund) kl 9-17. Likadant i två veckor och sen ska vi vara någon gång i Västerås.

Under utbildningen får jag lära mig bland annat biljettkunskap, hjärt- och lungräddning samt brandutbildning. Det kommer bli några intensiva veckor framöver men jag ser verkligen fram emot det här! Det ska rent ut sagt bli förjävla kul! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ÄR ett roligt arbete! Du kommer att få många skratt (ok, det motsatta förekommer oxå ibland). Tänk på att mycket kommer an på hur du själv bemöter dina kunder. Kom ihåg att du inte är där som polis!