Pages

fredag 15 april 2011

Skön start

Klockan är 9:43, jag har satt igång diskmaskinen och nu unnar jag mig en stark kopp kaffe medan treåringen bredvid mig tittar på en film och är nöjd. Fredagen kunde inte börjat på ett bättre sätt! Vi har inga direkta planer den här helgen utan det handlar mer om att go with the flow. Känner dock ett starkt begär att baka något? Någon som är sugen på fika? ;]

Isadora börjar prata om att hon kom ut från min mage nu, haha. Sötunge! Hon lär ju tro att alla bebisar föds genom magen så tids nog får jag väl berätta att de flesta bebisar idag föds genom snippan. Fast jag vill ju inte traumatisera ungen.. ;]
Hon är dessutom väldigt förtjust i att bli filmad och begär att jag ska filma henne var och varannan dag! Undrar om hon fått min och Sofias modell-gen? Vi får väl se! Inget jag kommer pusha henne till isf för det är mycket skit i den branschen, det ska gudarna veta.

Nehepp, om jag skulle ta och lägga upp nån film från igår..

Inga kommentarer: