Pages

måndag 25 april 2011

Slagsta

Idag tog vi oss en tur till Slagsta som ligger en dryg halvmil från oss. Där ute finns nämligen Sörmlands godaste glass! Den är egentillverkad och smakar ungefär som glassen nere i Åhus för att förklara för mina vänner nere i Skåne. ;]
Solen skiner precis som den gjort hela veckan och det är drygt 22 grader ute - hur härligt som helst även fast det var lite svettigt att promenera ut dit. Robin tog en banansnäcka (typ Banana Split) och jag gjorde en milkshake av päronglass. Inte så LCHF, haha. Men jag sköter maten å andra sidan helt perfekt och är riktigt stolt över mig själv! Inga mackor, ingen pasta, inget ris och ingen potatis.

Idag ska jag göra en lövbiffgryta. Mums!

Dagens siffror till Slagsta:
5,4 km på en timme (normal gång).
309 kalorier brända (som jag sen åt upp, haha).

Inga kommentarer: