Pages

onsdag 6 april 2011

Slut

Jag är trött, sliten, slut.. you name it!
Har haft en fantastisk dag på alla sätt och vis men nu känner jag att orken tryter. Sitter i soffan, har Bolibompa på i bakgrunden som snart ska bytas ut till Biggest Loser. Jag vet inte vad det är med det programmet som lockar, men jag tror det beror på att jag blir inspirerad i min egen viktresa.

Dagen började med att lämna överlycklig dotter på dagis. Hon hade saknat sina kompisar och att få utlopp för all sin energi. :]
Sen gick jag till mitt möte med Frida. Jag och hon ska vara konferencierer för Rockkarusellen på fredag och det ska bli sjukt roligt! Vi var oerhört effektiva och fick allt gjort på drygt 1½ timme. Precis så ska det vara. :D

Direkt från möte med Frida till att jogga/powerwalka med J-O, en kompis jag har känt nu i drygt 2,5 år. Det var dock fortfarande is på joggingspåret vilket inte är så skönt. Jag märker att jag spänner kroppen på ett väldigt oskönt sätt så nu börjar jag få ordentligt ont i ryggen. :[
Men det var ändå härligt att komma ut i naturen och få frisk luft, motion och lite kompisprat!

Hämtade Isadora efter det, hon var på världens bästa humör - love it! När hon är på det humöret blir hela dagen fantastisk. Ja, fram till nu det vill säga när hon har blivit trött och gnällig. ;]

Så, där har ni min fina dag! Nu ska jag fortsätta kvällen i soffan framför dumburken. Det är trots allt Greys anatomy i kväll! :D

Inga kommentarer: