Pages

tisdag 26 april 2011

Snygga kändisar

Okej, så vilken smak på kändisar har då Anna kan man fråga sig?


Trent Reznor (från Nine inch Nails)


Brian Molko (från Placebo)


Johnny Depp


Joakim Berg (från kent)


Gary Barlow (från Take That)


Dave Gahan (från Depeche Mode)


Darren Hayes (från Savage Garden)

Kan man dra någon slutsats? Jodå.
Jag föredrar mörkt hår på killar. Har faktiskt aldrig dejtat någon blond, och de flesta av mina pojkvänner har haft svartfärgat hår.
Skägg är valfritt. Vissa passar i det, andra inte. Vad jag däremot kan säga är att jag finner det attraktivt med skäggstubb även fast det sticks något förjävligt.
Man kan inte se det på bilderna men jag tror att alla har tatueringar, och det borde väl inte komma som någon överraskning att jag diggar den stilen? Med tanke på att halva min kropp är ett konstverk så hade det kanske varit märkligt om jag inte fann det sexigt med tatueringar.
Musiker.. ja, de flesta är ju musiker. Sexigaste instrumenten är definitivt gitarr och bas. Det är något visst med de instrumenten. :]
Sen tycker jag att det är väldigt sexigt med smink på killar. Lite eyeliner har ingen dött av!

Så, nu har ni lärt er lite om min smak! Hur passar då min make in i bilden?
Förr i tiden, innan Isadora kom, färgade Robin håret svart och lät mig sminka honom då och då. Idag har han gett upp hårfärgen och låter det vara sitt naturliga råttfärgade. Inget smink heller på år och dar.. ;P
Men han går oftast med skäggstubb, han kan spela bas och är tatuerad. Summan av kardemumman är att han passar in i "mallen" för att vara sexig. ;]


Robin Högrelius (från min familj) ;]

Inga kommentarer: